هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی سنگ اصفهان

هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ اصفهان

استان اصفهان جایگاه خاصی در حوزه سنگ دارد. نمایشگاه سنگ اصفهان در کنار نمایش صدها نوع سنگ استخراج‌شده از معادن در بخش صنعتی ماشین‌آلات و صنایع وابسته آن، آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی سنگ و صنایع وابسته در اصفهان 24-27 آبان‌ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.
منتظر این رخداد بزرگ و برگزاری باشکوه این نمایشگاه خواهیم بود. شرکت رستاک پاد ويژن برگزارکننده این نمایشگاه میباشد.

در این نمایشگاه فعالان حوزه اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری معادن سنگ، مهندسان مشاور، پیمانکاران، فعالان حوزه ماشین‌آلات استخراج و فرآوری سنگ، فعالان بخش تجهیزات و ادوات معادن و کارخانجات سنگ، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات ایمنی مرتبط با سنگ و معادن، فعالان حوزه حمل و نقل و بازرگانی و همچنین فعالان حوزه محیط زیست، نشریات تخصصی، تشکل‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی حضور دارند.

گروه تولیدی مای تور از شرکت کنندگان این نمایشگاه هست که توری فایبرگلاس مارامو را معرفی میکند. توری فایبرگلاس (fiberglass netting) باتوجه به تکنولوژی که دارد در صنایع متفاوتی مانند صنعت سنگ و ساختمان، سازه های پیش ساخته بتنی، گچکاری میتواند به کاربرده شود. این توری ها ویژگی های بسیاری نسبت به محصول رقیب خود یعنی توری فلزی (توری گالوانیزه) دارد به همین خاطر چند سال اخیر بسیار مورد توجه بوده است. از ویژگی های آن میتوان به سبک بودن، طول عمر بالا، نسوز بودن نام برد.

تولیدی مای تور، تولید و پخش کننده انواع توری فایبرگلاس (بر اساس سایز) با برند مارامو هست که جز بهترین توری ها از نظر کیفیت است. توری مارامو استاندارد اروپا را دارد. مشخصه آن وجود سه خط رنگی مشکی، قرمز و آبی است. تور فایبرگلاس، ابعاد، گرماژ و مش های مختلفی دارد به همین خاطر در صنایع متنوعی کاربرد دارد.

گروه تولیدی مای تور با تکیه بر تجربه چندین ساله خود و بهره مندی از متخصصین آماده مشاوره دادن برای خرید توری فایبرگلاس است. از آنجایی که در بازار انواع مختلفی از این توری فایبرگلاس با برندهای متنوع وجود دارد. برای تشخیص توری با کیفیت از بی کیفیت چند نکته حائز اهمیت است:

1- از فروشنده با سابقه خرید کنید و توری فایبرگلاس در بسته بندی مناسب باشد.

2- مشخصات توری خریداری شده بر روی بسته بندی با خود فاکتور خرید مطابقت داشته باشد.

3- حاوی برگه مشخصات فنی باشد.

تولیدی مای تور در این نمایشگاه توری مارامو و رزین اپوکسی مارامو را معرفی میکند. همچنین مقدم شما مخاطبین و بازدیدکنندگان محترم را گرامی می دارد. شما میتوانید با مراجعه به غرفه مای تور مشاوره بگیرید و اطلاعات مفیدی در زمینه تور فایبرگلاس کسب کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *