نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا Marmomac 2022

نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا 2022

بزرگترین رویداد در حوزه صنعت سنگ یعنی نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomacc) از تاریخ ۰۵ مهر لغایت ۰۸ مهر ۱۴۰۱ در ورونا برگزار می شود. ساعت بازدیدی از نمایشگاه از 9:30 تا 18 میباشد. نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomacc) یکی از شناس ترین و اصلی ترین رویداد صنعتی در ارتباط با بخش سنگ های طبیعی در دنیا است. هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه ارتقا و توسعه زنجیره ارزش سنگ طبیعی همراه با ارائه محصولات نیمه فرآوری شده با تکنولوژی های جدید، ملزومات فرآوری و آزمایش هایی در زمینه طراحی و معماری محسوب میشود.

اولین دوره از این نمایشگاه در سال 1961میلادی برگزار شد. باتوجه به خلاصه گفته شده، نمایشگاه سنگ ورونا در ایتالیا به دلیل کیفیت و کامل بودن جایگاه بیزینسی و تجاری مخصوصی در بخش سنگ دارد. همچنین فضایی تاثیرگذار بر اشخاصی که هدفشان ورود به این حوزه صنعتی است میتواند شروع خوب و حساب شده ای باشد.

مزیت های نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا

نمایشگاه سنگ ورونا Marmomac بزرگ‌ترین و تخصصی ترین نمایشگاه تجاری در صنعت سنگ جهان است. در نتیجه بالاترین میزان پوشش اخباری، بازدید و مشارکت و معرفی محصول را دارد.

جدیدبودن و نواورانه بودن نمایشگاه سنگ ورونا در کشور ایتالیا دلیل اصلی متمایز و پیشرو بودن آن است. درنتیجه مشارکت در این نمایشگاه یک فرصت استثنائی برای همه کسانی است که در زمینه صنعت سنگ فعالیت می کنند و از تاثیر این نمایشگاه اطلاع کافی دارند.

جاذبه های گردشگری ورونا

ورونا یکی از شهرهای ایتالیا است که جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. این نمایشگاه بهانه ای است که بازدیدکنندگان از جاذبه های گردشگری ورونا هم دیدن کنند.

قلعه وکیو

خاندان اسکالیجری دستور ساخت قلعه وکیو را در سال 1354 میلادی صادر کرد تا در هنگام خطرات و شورش ها در امان باشند. این قلعه به پل اسکالیجرو متصل است که در واقع راه فراری به حومه شهر به حساب می آید. حیاط اصلی و زمین رژه در سمت راست قلعه وکیو و عمارت اسکالیجر هم در سمت چپ آن قرار گرفته که اربابان در آن زندگی می کردند.

پیاتزادل اربه

میدان پیاتزا دل اربه یا همان میدان اربه در ورونا ایتالیا امروزه یکی از تماشاترین و سرزنده ترین میدان ها در این کشور است که چترهای سایه بان و بناهای تاریخی پر رمز و راز دورتادور آن را احاطه کرده اند. در بخش شمال این میدان فواره ای وجود دارد که به سال 1368 میلادی تعلق دارد. مجسمه مریم مقدس ورونا را در بر میگیرد. در این میدان برج لامبرتی، خانه ماتزانتی و کاخ مافی وجود دارد که برای تزئین آن از مجسمه هایی از خدایان یونانی همچون آپولو و ژوپیتر استفاده کرده اند.

گروه تولیدی مای تور تولید و عرضه کننده توری فایبرگلاس با برند مارامو مانند شرکتها و موسسات بزرگ دنیای حوزه صعنتی سنگ، حضور دارد و از نمایشگاه بازدید میکند تا با تکنولوژی نوین دنیا و ماشین آلات صنعتی مرتبط با حوزه سنگ و تجربه و دستاورد دیگر شرکتها آشنا شود. حضور در این نمایشگاه بین المللی فرصتی است که هر فرد متخصص یا شرکتی که در زمینه صنعت سنگ کار میکند آن را از دست نمیدهد.

توری فایبرگلاس مارامو جز بهترین برندها در بازار ایران است که استاندارد اروپا را دارد. مشخصه این توری ها وجود 3 خط رنگی مشکی، قرمز و آبی است. به طور کلی توری فایبرگلاس در حوزه های گوناگون کاربرد دارد بنابراین قبل از سفارش حتما مشاوره بگیرید.

این توری در سنگ نمای ساختمان، توری پشت سنگ اسلب و اب بندی و عایقکاری کاربرد دارد و از ویژگی های آن میتوان به مقاومت کششی خوب و سبک بودن آن اشاره کرد.

5/5 - (78 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *