چهاردهمین نمایشگاه سنگ شهرستان نیم ور محلات

شهرستان نیم ور از شهرهای محلات است که امسال همانند سالهای گذشته محل برگزاری چهاردهمین دوره نمایشگاه سنگ ایران (IRAN STONE TOWARDS GLOBAL MARKET) است. این نمایشگاه هرساله در محلات برپا می شود و استقبال خوبی از صنعتگران، برگزار کنندگان و علاقه مندان به این صنعت میشود. تاریخ نمایشگاه سنگ نیمور محلات از تاریخ 19 مهر تا 22 مهر ماه 1401 و ساعت بازدید در این ایام از 10:30 تا ساعت 19 است.

سنگ یکی از صنعت هایی است که از دیرباز بشر با آن آشنا بوده است. رفته رفته صنعتگران این حوزه برای نمایش دستاوردهای خود نمایشگاه هایی برپا کردند. این افراد امروزه در قالب شرکت، ولیدکننده و کارخانه و واسطه در این رویداد شرکت میکنند. بازرگانی طهرانی همانند سالهای گذشته نیز در این نمایشگاه حضور دارد و محصولات مرتبط خود با صنعت سنگ و ساختمان را معرفی میکند. بازرگانی طهرانی تولید و عرضه کننده انواع توری فایبرگلاس با کیفیت عالی که استاندارد اروپا دارا هست را میباشد. این توری ها در صنعت های گوناگون کاربرد دارد از جمله این صنعت ها، حوزه ساختمان و سنگ است. از دیگر محصولات بازرگانی طهرانی، رزین اپوکسی است که جهت چسباندن توری پشت سنگ مورد استفاده میگیرد.

بازرگانی طهرانی مقدم شما بازدیدکنندگان محترم را از این نمایشگاه گرامی میدارد. همچنین با بازدید از غرفه بازرگانی طهرانی میتوانید اطلاعات مفیدی در زمینه محصولات مرتبط با صنعت سنگ کسب کنید. بازرگانی طهرانی از شرکتهای معتبر در حوزه تولید و عرضه توری فایبرگلاس است که به سراسر کشور تور فایبرگلاس ارسال میکند. توری های این شرکت با برند مارامو (MARAMO) که با نشانه اختصاصی 3 خط رنگی مشکی، آبی و قرمز بر روی توری به بازار عرضه میگردد. این شرکت با بهره‌مندی از مشاورین متعهد میتوانداطلاعات لازم را به خریداران بدهد. از محصولات توری مارامو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- توری فایبرگلاس مارامو پشت سنگ

2- توری وکیوم کوپ مارامو

3- توری بقچه کردن مارامو

4- توری عایق کاری مارامو

5- توری زیر گچی مارامو

6- توری سیمانکاری

7- توری قطعات پیش ساخته بتنی

8- توری اپوکسی

9- توری سنگ اسلب

10- توری سنگ تایل

11- رزین اپوکسی

این توری ها ابعاد، وزن و چشمه های گوناگونی دارند که بسته به هرکدام از این خصوصیات کاربردهایی در صنایع مختلف بخصوص در سنگ پیدا میکنند. برای اینکه توری خوب و مطمئن خریداری کنید، چند نکته را در نظر بگیرید: فروشنده معتبر باشد، محصول (توری) بسته بندی شده باشد، توضیحات مندرج بر روی بسته بندی تور فایبرگلاس مطابق با سفارش باشد. شرکت مای تور عرضه کننده انواع توری فایبرگلاس مارامو با کیفیت عالی و در بسته بندی همراه با جزییات محصول ارائه میکند. برای اطمینان از اینکه توری فایبرگلاس با برند مارامو خریداری کرده اید حتما به وجود 3 خط آبی، قرمز و مشکی ( نشانه اختصاصی توری مارامو است) بر روی توری دقت کنید.

4.3/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *